09 augusti 2010

När hon slängs utför sitt eget höga berg!

Tjatja!
Idag är det en vecka kvar till skolstarten och jag känner mig inte riktigt peppad ännu, men det kommer väl det också.
Jaani, sista året börjar snart, helt sjukt egentligen. Jag satt just på sos första dagen i ettan och undrade om jag skulle vara gammal och rutten innan jag var påväg ut från yrkes, men så fel jag hade. Jag är inte särskillt gammal och inte särskillt rutten ännu. Tror jag.

Idag har jag varit till polisen och fått koll på vad jag ska göra när jag börjar jobba i augusti och varit och skaffat mobilt-bredband, så nu ska det väl bli lite mera bloggande än det har varit den senaste månaden :)

Jag har ju som bekant för de flesta varit på scoutläger nu, var ute i skogen i tio dygn och minns knappt hur man spolar på toaletten. Men det är sånt man får räkna med när man är scout.

Idag (jaa jag hoppar bland dagarna) har jag städat för fullt och fört upp en hel massa lådor på vinden och nu är det väl bara dammsugandet kvar, som jag har skjutit upp sne klockan fyra ungefär. Undrar om det är en påse i den??

Imorgon ska jag och rida på Aftonsol :D JIPPII! Äntligen! Har längtat hela sommaren :)

Och på onsdag ska jag köra med l-o, så snart ska det väl bli uppkörning :D mycket som händer nu i augusti :)

Och på torsdag åker jag med Elin till sverige, inte för att jag har pengar att spendera, men det är kul att komma bort lite :)

Nu ska jag ut och springa, om mindre än en månad är det tjejmilen som gäller :)


Pussisnuss!!

Inga kommentarer: