26 augusti 2010

Never smile at a crocodile!

Hej,
Igår fick jag några lp-skivor av Mia, hon hade plockat ut dem som hon trodde jag skulle uppskatta mest :) Och se där, hon känner mig alltför väl :D
Men jag sprang (bokstavligt talat) hem till mamma och pappa och fick reda på att det fanns en hel kartong full med skivor och jag kunde inte låta bli att titta på dem också.
Och däribland fanns det några härliga skivor som jag inte kunde låta bli att ta hem.
Bland annat en blå ep, som jag nog ska hänga upp någonstans där den passar, har även en grön av peter green (!) som säkert får göra sällskap med den :)

Men ett av mina favoritfynd var ändå den här:

Kan det bli mycket bättre än såhär???
Japp, det kan det:

Se där! En manual som visar vilka rörelser man ska göra till vilken låt! SUPERBRA!!!!!!!!!
Den ska nog ligga på spelaren hela hösten ;) Välkommen på lite TV-träning!


Men trots att det fanns en hel massa fynd, så är det ändå bara en man och musiker som får plats i mitt hjärta, och det mina vänner än denna man, som tyvärr inte finns i vår värld längre. Den bästa av de bästa, mannen av alla män, mitt livs kärlek, mannen i mina drömmar, mannen som ständigt får mig att må bra. Nämligen: Cornelis Vreeswijk! (säg, kan det bli bättre än såhär??)

Med Naken-Cornelis säger jag go'kväll, och hoppas ni har en bra tid tills nästa gång vi hörs!
Troligen om några dagar, kommer säkert berätta hur det går inför tjejmilen som går av stapeln nästa helg och en uppföljare på hur det gick.

Men tills dess!
På återseende!

Pussisnuss!

1 kommentar:

Emilia sa...

han är underbar:) bra att du gillade dem:) kraaaaaaaaaaam