29 juli 2010

Du säger väl till om jag ska gå.

Hej,
det var ett tag sedan, tiden bara flyger iväg när man har roligt :)
Jag har ju som bekant flyttat och gjort mig hemma i lägenheten, har bott där i lite mer än tre veckor nu :) Bara lite smågrejer som ska fixas ännu (upp med hyllor bl.a.)
Springadet går bra bättre bäst och ser det som en vardagssak att springa i 60 minter, helt sjukt egentligen när man tänker på att man sprang 10 minuter i början och höll på att svimma.

För stunden håller jag på att packa ryggsäcken som ska med på scoutläger, lite jobbigt att ha grejerna på två ställen nu :) Men det ska väl lösa sig i sinom tid.
Och sen kan jag även meddela att jag är halvvägs till körkortet, klarade teorin idag :) JAHU

Uppdaterar mera en annan gång när jag inte har så varmt :)


Pussisnuss!

Inga kommentarer: