01 september 2009

play that funky music white boy!

Hej,
Nu är det tydligen höst, det säger alla andra i alla fall. Jag har lite svårt att släppa att det är slut på sol och bad, mjukglass med fruktströssel. Men jag får helt enkelt ta det som en viking skulle gjort, fråga mig inte hur..

Men idag så har jag varit väldigt pigg (tror jag) och skoldagen har gått snabbt. Jag gillar natur och miljö för jag får leva ut mina kreativiteter genom att rita ekosystem och annat roligt.

Jag har även uppnått maxnivån av min kreativa sida och bilden på det finner ni till höger ->
Så nu är jag utmattad av allt skapande och sitter och tittar på Gilmore girls tredje säsongen. Väldigt gullig serie, se den om ni har möjligheten (om killen som sålde första säsongen åt mig läser det här får du skulden för otroligt många timmar av fastklistrande framför dator/tv).
Nu ska jag kolla färdigt avsnittet och sedan gå och sova så jag orkar med morgondagen.
(jag tänkte bjuda på en ny bild av mig själv, men det får bli en annan gång, kan inte lägga in hur många bilder som helst på en dag, då finns det ju ingen spänning kvar, eller ja spänning är väl det denhär bloggen består minst av.. Men jaja, ni förstår nog innerst inne :)
Pussisnuss.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Hur har du gjort det? Tryckt eller? *Jag vill också ha en sån*

Emilia sa...

nu vet du vad du kan göra till julklapp åt dina systrar:) eller liknande annar:)