25 september 2009

Somliga säger vi lever i evighet, fast döden är det sannaste som dom vet.

Hej,
Ibland händer saker som ingen kan planera. Och det tror jag de flesta kommer slås av många gånger. Det är klurigt det här med livet och döden.
Jag blev lite ställd när jag fick reda på att en person som jag kände lite halvt sorligt nog har avlidit. Jag kan inte säga att jag kände henne bra, men vi hade pratat en antal gånger, och det känns lite overkligt när det var en person som jag inte såg varje dag, hur ska man få det att sjunka in? Det tar nog ett tag innan man inser att "oj, det här är på riktigt, det har faktiskt hänt något som ingen räknade med".
Men jag är en person som tror på ödet och ett liv efter detta, och jag kan bara önska och hoppas att var hon än är, har hon det bra.

Jag hoppas inte någon tar illa upp över att jag skriver om ett sånt här ämne, jag vill bara tala om hur jag känner just nu.

Inga kommentarer: