24 september 2009

She went to school everyday afraid.

Hej,
som de flesta är medvetna om håller landskapsregeringen på att fatta beslut som inte alla är riktigt nöjda med. Jag är inte nöjd, jag vill väldigt gärna se kompetenta personer hjälpa mig med att bygga hus/fixa min bil/sköta min barn. Visst visst, jag kan hålla med om att det är bra för dem som vill utbilda sig vidare inom sitt ämne och kanske behöver lång matematik eller liknande. Men om jag vill läsa lång matematik gör jag hellre det ett år emellan mina "större" studier än att förlora en del av mina kurser som jag studerar för tillfället.
Men eftersom detta är ett väldigt aktuellt ämne för de flesta ungdomar så tror jag inte att jag ska hålla på att skriva massor om det just nu.
Vi får ta det som det kommer och göra vårt bästa för att försöka behålla det som vi har nu, som alla tycks vilja.

Iallfall så hade vi ungefär 1 miljon barn idag på pysseklubben. Helt sjukt många, 25 stycken! Det är nog rekord tror jag, haha.

Men nu ska jag skriva lite om alkohol och sånt annat trevligt.


Pussisnuss.

Inga kommentarer: