06 september 2009

Här under månen hörs ditt förföriska skratt.

Hej,
efter en fartfylld helg sitter jag hemma och gör ingenting. Ingenting för tillfället är ganska dåligt att göra.
Nåväl, igår var jag till min storasyster E och hade syskonkväll med henne och M. Väldigt trevligt och det fick mig att tvivla på att jag kommer att våga föda barn, så det blir nog 50 kattor istället. Nåväl, det blir nog bra sen när det är dags för det.

Vi kollade på en urusel film, då menar jag verkligen urusel och jag tror ingen säger emot mig om det. För allt i världen se aldrig Tess det är bortkastade tre timmar av ditt/ert liv. Det bör nämnas att vi snabbspolade mer än halva. Den hade ingen poäng över huvudtaget. Och sen mitt i allt kom eftertexten. Nej herregudars. Hur får man ens producera en sån film.

Men i alla fulla fall har jag haft en bra helg och skulle vilja säga att jag är laddad inför skolan imorgon igen, men det är att säga förmycket för den här veckan.

Nu ska jag odla lite hallon i farmville (börja aldrig spela det, det är beroendeframkallande!) och sen ska jag göra engelskan som ska vara inne om en vecka.


Pussisnuss

Inga kommentarer: