27 augusti 2009

I'll try not to bring it back home with me.

Tjenatjena.
Jag förstår verkligen inte hur jag ska klara av skolan fram till hösten. Det är obeskrivligt jobbigt och jag pallar inte längre dessa dagar! Jag överväger att hoppa av för att överleva. Jag undrar om någon är så stark att de klarar av att ha 26 lektioner i veckan?! Herregud, började bannemig tio och slutade ett, vad är det för tortyrschema?!

Nåja, skämt åtsido så njuter jag av skolan för tillfället. Blir väl värre sen när man fått igång alla grupparbetetn och sånt igen. Och trean kommer bli fullspäckad (sablarns valbara kurser) men det får jag ta som en viking när det väl kommer.

Nåväl idag hade jag tre lektioner och var sedan på stan en stund med F. Så jag ska inte klaga på något (förutom att jag håller på att driva mig i konkurs, jag hatar att ha inkomst som man kan spendera). Men i alla fulla fall så är det fredag imorgon och jag har inte några planer, vad jag vet om bör tilläggas. De som känner mig vet att jag är ganska rörig ibland, okej stryk ganska VÄLDIGT.

Men nu ska jag ta mig en liten frukt och titta ett avsnitt av Gilmore girls och sen sussa för att börja klockan tio imorgon och ha fyra ansträngande lektioner! OH NO!


Pussisnuss!

Inga kommentarer: