09 augusti 2009

You are loved (don't give up).

Terve.
Efter en helg i Sthlm med en massa pengar att spenderat har jag kommit hem med inte alls lika mycket pengar, men däremot en hel del saker.
Det var meningen att jag skulle köpa lite höstkläder och shiet, men det blev en del häften, spel och teer och allt möjligt vad man kan hitta på.
Har även blivit lite av en fjortis och köpt di där randiga tröjorna från gina tricot som alla har, kunde inte motstå frestelsen helt enkelt (en rosarandig och en brunrandig, båda på vitt botten).
Och en helt underbar svart kofta, varm och lång och mysig.

Men mest av allt är jag nog nöjd med min morfarväska som jag hittade på h&m, helt underbart morfig! Ett tack till Marlene som hjälpte till när mina kronor sinade ;)

Men jaa, snart börjar skolan och jag är lite ledsen över att mitt sommarlov har gått aldeles för fort i år. Första gången på ungefär 17 år jag inte haft tråkigt de sista tre veckorna, utan skulle gärna ha tre veckor till.

Men nu ska jag sussa så jag orkar upp till arbetet (väckning 05.40). Men jag lär väl uppdatera senast nästa helg när jag varvat ner från arbetet.


Pussisnuss.

Inga kommentarer: