24 juli 2009

I'm a fool to do your dirty work.

Hej.
Regnet det öser ner och det får mig att tänka på Nalle Puhs jullov när han fastnar i kanins ingång och drömmer mardrömmar om heffaklumpar och vesslor.
Nåja, alla delar inte samma barndomsminnen som mig, men det var riktigt läskigt.
Lite besviken är jag över att jag inte vann dejten med johan palm.. Eller bara riktigt riktigt glad att jag inte fyllde i någon blankett om det. Jag behöver nog inte fundera över det särskillt mycket.

Nu håller jag på att packa inför scoutlägertjohejsan i Pargas. och så kommer jag att vara okontaktbar i en vecka från och med söndag eftersom vi inte ska ha med mobiltelefoner. Men jag kan lova er, det kliar rysligt i fingarna med att smuggla med den.
Nåja, nu ska jag fortsätta med att packa "light", och eftersom jag inte kommer klara av det så får jag väl släpa hem hälften rent som vanligt.

Det här blev ett himmlarns ondödigt inlägg. men men man kan inte alltid orka berätta allt (som jag inte heller har gjort på flera månader).



Pussisnuss.

Inga kommentarer: