21 juli 2009

Pretty flamingo.

Hej.
Det var väl ett tag sen igen.

Sommarlovet börjar väl närma sig sitt slut, och det vet jag eftersom scoutlägret brukar vara bland de sista sommaraktiviteterna jag har lust med att göra (förutom att jobba efter det, men det är väl ingen direkt nöjesaktivitet?).
Nu har jag bott hemma ensam sen i lördags morse och jag tror nog att jag skulle kunna bo själv om man skulle ha ett kvällsjobb så man skulle klara hyran.

Såå, inte händer det väl så mycket, dagarna flyter på lite hur som man känner för nu på sommaren. Inga planer alls. Nästan.

Men nu har jag planerat att stanna hemma ikväll för jag orkar inte vara social ikväll, måste väl vila upp mig när min moster + vän kommer imorgon natt ;) haha

Nejmen så är det ju vikingamarknad i helgen, så man far väl dit och häänger en sväng.


Pussisnuss snuttegull.

1 kommentar:

Emilia sa...

Hej! jag och flickorna kommer nog till er och sedan centrum i staden imorgon,vi ses *puss*