01 juli 2009

Gott leave my troubles behind.

Hej,
det var väl ett tag sen igen, jag vet inte om jag ska skylla på att jag är så häftig och har så många vänner som vill vara med mig eller helt eneklt säga sanningen om att jag sover - äter - jobbar - äter - jobbar - jobbar - äter - sover hela dagarna.
Men det första lät lite häftigare och coolare, så jag väljer nog det.
Jag som inte trodde att mitt liv kunde bli mera osocialt än när jag går i skola, men tji fick jag. det kunde det.
Inte nog med att man stiger upp kvart i sex varje morgon (frivilligt dock, kunde välja sju för skojs skull också) och så ska man städa, städa och städa och så kommer man hem och tänker "åh vad trevligt, nu kan jag titta lite på prision break och ha det bra" men icke, då ska man tydligen städa här också.

Men jag ska inte klaga, det finns de som har det värre. tro det eller ej.
På tal om värre har jag följt grupptrycket och börjat läsa Stieg Larsson-böckerna, ni vet di där tri i serien millenium. Men inte helt fel faktiskt, faktiskt ganska bra om jag får säga det själv.

Men nu ska jag gå o skölja håret, har fått blek-feber och vill ha det ljust, eller jaa, det är ju ljust, men äh! Ni vet nog.


Pussisnuss.

1 kommentar:

Nayab sa...

<3 Tu es mucho cool