13 augusti 2009

I've fallen for you.

Hej,
Jag är glad, för imorgon är sista dagen på mitt sommarjobb! Och det sjukaste är att jag längtar till skolan för att få sova en timme längre.. De flesta frukar ju att de måste stiga upp sisådär fem timmar tidigare, men jag är inte som alla andra ungdomar har vi konstaterat ett antal gånger. (Cornelis Vreeswijk <3)

Men nuså håller jag på att, tro det eller ej, plocka ihop saker som jag tänkte försöka bli av med på loppis. Jag tog mig i kragen och tänkte mig på att bli av med ungefär hälfte av mina cd:n, strongt Elsa!
Men nu väntar resten av rummet och så kanske jag måste ta farväl av några av mina trevliga burkar, men jag ska försöka hålla tillbaka tårarna och tänka att jag kan alltid köpa nya, bättre och finare (när jag skaffar en herrgård så jag kan förvara dem någonstans).

Nåja, jag bara svammlar ikväll igen (ovanligt? neej!)
Men nu ska jag reda upp lite saker så jag får plats i min säng, dock om någon har en skogshuggare eller fiskare på lager får de gärna placera honom där (skägg är ett måste, lite kräsen får man vara!)

Men nu ska jag kasta sakerna ur sängen och förbereda min matlåda tills imorgon, på återseende!


Pussisnuss.

1 kommentar:

Emilia sa...

ska jag placera honom i din säng om jag hittar en skogshuggare eller fiskare=)?