10 januari 2009

Våga vara rädd.

Goddag.
Jag har för tillfället ett litet liv, så jag har inte hunnit uppdaterat här på bra länge. Men nu ska jag väl göra ett försök.
Idag har jag varit på stan, först med min syster och sen med Alice.
Jag köpte en saftkanna (mörkgrått glas) tre lp-skivor, varav en Kent tillbaka till samtiden. Så det går inget vidare med mitt pengasparande. Men det andra var inte så himlarns dyrt. Tur det.
Ikväll ska jag och Sofie till Alice och kolla på sagan om ringen :) (sofie den jäkeln har inte sett dom).
Så nu sitter jag och förbereder mig mentalt för att sova över hos alice.
Hon och sofie har en överenskommelse varför övernattningen sker. Det är alltså så att jag oftast är morgonpigg och jag ska agera väckarklocka imorgon, en problemet med den lilla saken är att jag har en äckligt stor skräck för att väcka människor, hu.
Men men vi får väl hoppas att det går bra.
För övrigt går det väl bra just nu.
Jag har fallit för trycket och skaffat facebook, så ni kan bli vän med mig om jag inte har blivit det med er redan.
Nu ska jag en sväng via duschen och sen står det spagetti och någon sås på schemat.
Farväl.


pussisnuss

1 kommentar:

Musikmedicin sa...

(Y) trevlig dag dedär, och trevlig NATT X'D