05 januari 2009

Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum.

Hej,
En dag med lov kvar.
Jag vet inte om jag ska skratta av lycka eller gråta för att jag har noll motivation till skolan, okej, jag kanske har pyttelite motivation. Hoppas den blir bättre.
Idag, om någon bryr sig, har jag varit på stan med Alice, Katja och Jerina. Vi gjorde väl egentligen inget viktigt. Förutom att vara sociala med varandra istället för att bara prata på nätet hela tiden)
Jag känner ett oerhört behov att berätta vad jag har slösat pengar på under december, det är säkert långt ifrån allt, men det är nog mest för mig själv så jag kanske tar mig i kragen med min shopping.
Staying Alive, Pirates of the carribean 2 & 3, flyga drake, if only, att återvända, 2 par påslakan, två underlakan, två dynvar, ipod, miss li x2 , diverse häften, tre stycken, en kalender, en väska, 2 pocketböcker, 9 par sockor, några tröjor, ett antal saker köpta på loppis.
Det här är aldeles för mycket för mig (tydligen inte) på en månad, det är sjukt. SJUKT
Var har jag fått mitt shoppingbegär ifrån? Finns det någon psykolog som läser min blogg som kan hjälpa mig?! ta mina pengar! (det kan iofs ganska många göra)
Nåja, nytt år med nya linjer då.
Det går alltid att försöka.
Ikväll ska jag till Alice och titta lite på film och äta lite chips är det tänkt.
Imorgon är mamma och pappa lediga. IGEN?! de har inte gjort annat än varit hemma på senare tid känns det som, men snart är alla vinterrödadagar över.
Tuwa sover här i natt också, Mia sa att hon skulle väcka mig genom att skrika mig i örat, jag tvivlar inte på att hon inte glömmer bort det, jag överväger att tigga mig till att sova hos alice för säkerhetsskull.
Nu går jag.


Pussisnuss
(jag har gått vidare med mitt liv, har du gått vidare med ditt?)

1 kommentar:

Musikmedicin sa...

Du skulle fått sova här om du ville ;D haha bara att frrååååågaaa ^^