26 januari 2009

Jag kastar stenar i mitt glashus.

Hej.

Jag ska väl börja det här inlägget med att skriva sju sanningar om mig själv, det är Emilia

( http://emilianyman.blogdrive.com/ ) som har fått för sig att utmana mig.

1. Jag är äckligt mörkrädd.

2. Jag säger sällan och aldrig att jag älskar någon, dom som jag älskar, ser jag till att de får veta det, älska är för mig ett väldigt starkt ord som inte ska användas i vardagssamanhang.

3. Jag är en prylbög. Jag älskar att ha en massa saker i mitt rum, så att det blir personligt.

4. Jag vill gärna flytta hemifrån nu, men jag skulle inte orka arbeta, så jag bor hemma ett tag till.

5. Det finns inget bättre än att sitta i lugn och ro och läsa en bok som man blir så inne i att man tappar bort tiden.

6. Jag har en liten fetish för Mårran i mumin.

7. Jag avskyr att bli lämnad ensam, jag hatar att vara hemma ensam längre än ett dygnt. Jag mår psykiskt dåligt av det.

Jag utmanar ingen för tillfället

eller okej då, jag kan inte vara så tråkigt.

Jag vill att: Sofie, Marie, Alice, Elin och Marlene berättar sju smaskiga sanningar om sig själva.



Jaa, idag har vi haft fyra timmar utan lärare, hon var hemma med sjukt barn, vi tog till vara all tid med stor omsorg.



Nu ska jag göra lite annat :)

Har ni tur kommer ett inlägg lite senare.
(jag bjuder på en liten emobild som är allmänt ihoptryckt här på blogspot.)





pussisnuss

2 kommentarer:

Musikmedicin sa...

oh noo. men som du vill jag skaväl komma på något du inte redan vet om mej x'd <:

Anonym sa...

vi är kanske mer lika än jag trott:) kram