19 januari 2009

Här kommer lyckan för hundar.

Hejhej.
Just nu sitter jag och ska strax ta mig i kragen för att göra klar psykologiuppgifterna som ska vara klara tills imorgon. Men jag är klar med engelskan och jag hoppas att den inte är aldeles förfärlig. Jag vill inte sätta magnus i chocktillstånd. (Men att inte göra det kan jag bara drömma om)
I helgen var jag på Lemböte. Det var äckligt trevligt.
Idag var det skola och vi Mojje var sjuk så vi fick jobba med samhällskunskapsprojektet i fyra timmar. Jag är i grupp med E, I och Snattar-H. Det förgyllde min annars så färglösa dag.
Som jag och cedrika kom fram till på stan; Den här dagen är inte ens värd att nämna, frågar någon vad jag gjorde måndagen den 19 januari 2009 kan jag säga ingenting, för så var det. INGENTING.
Nåväl, snart sticker jag till UK och blir där i fyra dygn. Det ska bli en upplevelse, som förra året. Ibland undrar man om man är värld att kalla sig kristen.

I helgen tänkte jag rymma med Katja till vårt grannland sverige och förhoppningsvis köpa lite nya tröjor. (som jag troligen kommer dissa och istället köpa en massa onödiga saker)

Nu ska jag aga mig så att jag börjar med psykologin.


pussisnuss

1 kommentar:

Musikmedicin sa...

Men gud va bra att du ska till sverige! då kan du göra mej en tjänst :D:D <33