11 januari 2009

Eyes on Fire.

Gokväll.
För en gångs skull har min helg varit ganska händelserik.
Jag har varit hos Alice och sovit där lördag - söndag. Det var ett trevligt dygn :)
Och jag gör gärna om det, din madrass var äckligt bekväm.
Och ibland frågar jag mig själv, varför sover jag inte över hos folk oftare, det är skönt att bara vara och inte behöver bry sig om tiden när man borde åka hem.
Vi har sett lite sagan om ringen, spelat spel, set på one tree hill och jag lånade desperate housewives, första säsongen.

Just nu håller jag på att arbeta lite med svenska/historiaprojektet och jag hoppas att Alice läser på engelskaprov!
Ikväll börjar jag mitt nyttiga liv igen efter någon timmes uppbehåll, försök själv vara uppe till över fyra utan energidricka (och nu menar jag om man är som mig och blir trött vid elva på kvällen)

Men nu är det en ny dag med nya krafter!

På tal om krafter ska jag gå på stan med Marlene imorgon, jag undrar hur det går med att hålla i pengarna då. Nåja, det återstår att se.

Nu ska jag göra lite annat.
(observera att jag hade en smily i mitt blogginlägg)


pussisnuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA, på tal om krafter?

Anonym sa...

Sofie: Mina på tal om brukar inte ha så mycket med det andra att göra xD

Musikmedicin sa...

du kan komma och se på mer oth med mej x'D haha så kan vi va vakna hela natten igen! och så kan du få ligga på den skäna madrassen ;D;D hehe