12 januari 2009

I'm Not Scared.

Hej,
Snart är det sovdags så man orkar med morgondagen.
Jag kom bara via för att säga att jag överlevde den här dagen också.
Min vän på fritiden är Desperate Housewives och jag älskar det.
Jag sitter och bara är just nu, lyssnar på lite blandad musik och nästan längtar till att få krypa ner under täcket och bara sova.
Om en månad, en och en halv dag, fyller jag 17 år.
Det är en så obetydlig ålder att jag nästan, bara NÄSTAN, skulle kunna vara 16 ett år till.
Och om en månad och två dagar sitter jag hoppeligen på flyget påväg till Schweiz.
Jag stannar där från lördag till torsdag.
Fråga mig inte vad jag ska göra där för, helt ärligt, vet jag inte.
Men det blir nog roligt ändå, vi får se vad det för med sig.

Imorgon smyger jag ner på stan och, ska som den shopparen jag är, köpa nya hörlurar.
Förlåt mig gud, men jag ska försöka behärska mig efter det, någon som har lust att köpa halva mitt rum?!?! Jag vet snart inte var jag ska ha alting längre, måste nog flytta hemifrån strax.
På tal om flytta hemifrån får jag snart ett "nytt" skrivbord.
Men det ska bli kul att förändra rummet lite mer än bara småsaker.
Nu menar jag inte att jag inte gillar småsaker, för det gör jag. Men jag älskar när det märks att jag har gjort något någonstan, usch, jag är så uppmärksamhetskrävande. Jag skyller på att jag är yngst i familjen.
Någon som vill köpa en mp3, skivor?! nästan vad som hälst, ska sätta en loppisskylt utanför mitt fönster snart. Okej det kommer jag inte göra, men det skulle behövas.

Nu försvinner jag iväg någonstans härifrån och hoppas på det bästa.


pussisnuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Och för nån dag sen klagade du över desperate housewives ;D Bra att du har konverterat min vän!