26 april 2009

Klockan ringer för en ensam själ, den har lånat röst av döden.

Hej.
I helgen har jag varit väldigt social av mig.
I fredags efter jobbet körde jag till katja och vi låg och tjockade oss med ost och kex och snackade om livets bekymmer, eller det gjorde vi väl inte.. men men.
På lördagen var det dags för scouttävlingar så det bar av til prästö för att ha en kontroll (de skulle göra sin egna stege). Var ute i solen i ungefär 100 timmar och har väl fått lite färg i ansiktet.
Sen skulle jag till Elin, som bor ute i sunds urskogar. Nåväl, det var en enkel biff att hitta dit (förutom de sista 100 metrarna), men vi var faktsikt tre scouter i bilen.
Där mottogs jag med öppna famnar och de grymt elaka kommentarerna om att jag inte visste var jag var när vi körde dit, utan berättade att det fanns åkrar där, haglade över mig. Nåja jag fick middag och sen bänkade vi oss framför tvn med ungefär 10 påsar chips (det kommer en snygg bild senare) men det var ungefär två som tog slut sammanlagt. HAHA vi är dåliga på att fläska oss.
Någongång efter tre kommer jag på den geniala idén att jag och Cedrika kan ju sova i Elins säng (där även Ida skulle sova) Sagt och gjort, god värdinna som Elin var hämtade hon våra täcken och kuddar. Sen sov vi alla fyra där, Cilla som var mobbad fick sova på golvet, och jag är nästan lite avundsjuk på henne, det var varmt som i hela helvetet på sommaren när vi skulle somna. Jag kom hem lyckligt och väl. Nu blir det här väldigt flummigt, det här inlägget, men jag skyller på att jag har ungefär sovit hälften av timmarna jag brukar.
Nu ska jag nog se en film.

Inga kommentarer: