10 april 2009

Din bolsjevik!

Utropade muminpappans faster Jenni när han ville dela ut pengarna till de som behövde dom.
Igår spenderade jag min kväll på senatorievägen hos en bekant, våra planer var att titta på mumin tills vi storknadet.
Vi storknade aldirg, men såg en hel del avsnitt och tjockade oss med onyttigheter.
Senarer kom även en brandman dit och vi tittade lite på monty python.
Helt sjukt, jag förstår inte hur man kan komma på att ens göra manuset till en sån film.
Men jag klagar inte, den var ganska trevlig.

Min kusin med familj kom till oss inatt och stannar tills måndag är det tänkt.
Inte har jag väl så mycket att berätta just nu om jag tänker efter.
Påsklov sitter inte helt fel det heller.
Nu ska jag ut i det fina vårvädret, och sen till skogshöjden, snajs.


Pussisnuss

Inga kommentarer: