05 april 2009

Its close to midnight and something evils lurking in the dark.

Hej, eller snarare godmorgon.
Har just vaknat efter en kämpig natt, har en fruktansvärd hosta och det känns som någon river med ett vässt sandpapper i min halse/gångarna från näsan till halsen. Inte sådär tjolahoppsanroligt.
Nåå helgen har flytit på bra, i fredags var jag till min gudmor och åt lite tårta och sådant roligt, men den kvällen tog slut ganska tidigt och sen blev det till att vara hemma och ta det lite lugnt.
Ja jusstja, jag var ledig i fredags och hade spenderarbyxorna på, körde till sparhallen på morgonen och köpte titanic, kingdom of heaven och en michael jackson cd. Inte nog med det så köpte jag även hörlurarna jag suktat efter i ungefär ett år, inte fy skam fast det sved lite på kontot.
Igår började vi med vårstädningen, vi är mamma jag eftersom pappa var på jobb, och den håller på ännu, så nog ska vi väl få lite renare här efter helgen.
Och på eftermiddag var vi på kalas till min gulliga systerdotter som hade kalas eftersom hon hade fyllt tre år på tisdagen, herre gudars vad tiden går fort.
Och sen drog jag vidare till Aida som har skaffat sig en liten lägenhet.
Och satt där och chillade till halv ett? kanske det var. Är lite sjuk som ni som hörde mitt utrop i början förstår. Så jag pallade inte att prata högt mera den kvällen.
Och nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli elva så vi kan sticka till stugan, via ett loppis i lemland. Inte helt fel. Loppis <3
Nej nu ska jag klä på mig och se om det finns något som kan lindra mitt halsonda en aning.
Ha det bra tills nästa gång vi hörs.
(Jag far till min syster på påskpyssel vid tre, men det är okej, är i stan igen vid middagstid)



PUSSISNUSS

Inga kommentarer: