15 april 2009

För man vill ha vad man vill ha å man man vill ha det nu.

Hej
Det är onsdag idag, för er som inte hade en aning om det.
Jag har varit på jobb idag och tjänat lite cash, känns fint.
När man är ung, i alla fulla fall när de flesta är unga, har pengar en stor betydelse. Man ska skaffa sig en ny ipod, man ska ha en dyr mobil, man ska ha dyra hörlurar för att matcha sin ipod, man vill även ha så många cdn och dvd filmer på lager.
Den som känner mig vet att det är mig själv jag pratar om.
Jag är en prylbög, och jag älskar det. Jag tvivlar nästan på att det finns så många saker som är bättre än att slösa pengar. Okej okej det finns det, men det är få saker.
I vissa fall spelar det ingen roll om hur många saker av likadan sort, eller om jag ens har användning för det de kommande tio åren, bara det är snyggt.
Jag har för litet rum för alla mina saker, så det betyder att jag snart måste flytta hemmifrån för att få plats med alltihopa.
Och igen alla som känner mig, vet att jag är extremt svag för plåtburkar, jag tror jag har sagt det tidigare men jag säger det igen.
Burkar <3 jag förstår inte hur något kan vara så underbart att köpa som gamla plåtburkar.
Jag har ingen användning för ens hälften, men dom är ju så fasansfullt snygga.
Någondag mina vänner, ska ni får bilder på mina burkar här.
Håll ut Ping, håll ut , sa Li Shang när Mulan hade blivit huggen av Chan-Yo's svärd.

Men nu ska jag göra lite på min psykologibok, tacka Gud för att det är fyra timmar kvar att arbeta i skolan.


Pussisnuss

Inga kommentarer: