26 november 2008

Still My Pillow Smells Like You

Goddag.
Snart har ännu en dag passerat.
Halvfartsprojektet rullar på. Reser nog till Tjernobyl på min dödsbädd. Från bilder som jag spanat på idag verkar det vara en ganska fin stad, radioaktiv, men fin.
Kanske inte fin då. Men lite häftig. nej nej nej. okej jag vet inte hur jag ska förklara det, ni som vet vet, och ni som inte vet vad jag menar så slipper.
Sen har jag varit synskadad idag också. Det var ett lite annorlunda onsdagsnöje.
Och ett annat onsdagsnöje var att utmana VPT2 på snöbollskrig, vi förlorade stort, men vi skyller på Lotta som ville ha timme med oss.
Så var jag på stan med Marlene.
Och nu väntar jag med iver på att maten ska bli klar så jag kan läsa på historiaprov och äta min riskakor med sour cream & onion.



pussisnuss
(hallå, det är minst 20 st som läst min blogg sen förra inlägget. inte två)
pussisnuss

Inga kommentarer: