25 november 2008

Radion Spelar Aldrig Våran Sång

Alltså hej.
Idag? Snö. Kallt. Vått. Förfrusna händer. UNDERBART.
Skolan idag. Vi började med halvfartsprojekten. Och så fick smarta jag reda på vad fullfart var. Just precis som det låter full-fart.
Men halv-fart nu då. Gruppen som jag är med i har om Tjernobyl.
Jag vet inte om jag ska jubla eller inte, det får vi se lite längre fram.
För tillfället sitter jag här, proppfull med spagetti och köttfärssås. Ibland blir man sådär härligt mätt att man känner att man bara kan rulla fram och tillbaka på golvet.
Men jaja, vem vill veta om vad jag har ätit idag? Ingen, förutom någon sjuk stalker.
Okej, jag har köpt svart hårfärg. Det finns ingen som ska bleka håret precis just så jag kan få lite till min pannlugg? Känns lite onödigt o köpa en förpackning för 10 euro för en liten hårtuss i pannan.
MEN VAD SITTER JAG HÄR OCH SÄGER?
Vad ego jag är idag. Nu ska jag gå och få färg i håret.
(vem läser min blogg, lämna en liiiiten kommentar?)


pussisnuss

2 kommentarer: