21 november 2008

Kvällens sista cigarett

Godafton,
Jag vet att ni längtat rumpan av er efter ett nytt inlägg här.
(särskillt min beundrarinna elin)
Idag var det fredag, som jag skrev igår var det inte utan glada miner jag lämnade datasalen idag kockan ett.
Jag smög mig till lusse för att träffa en Fribergare.
Vi gick till bagarstugan (till min besvikelse) och träffade en Victoria, en Evelina och en Perka.
Jag rekomenderar drottningsgrejen, den var mums.
Efter en stunds lussesnack sprang jag och Marlene iväg och skulle leta presant åt min äldsta storasyster. Det gick rätt så dåligt.
Men ja, något ska hon väl få ändå.
Min moster kom över idag, sen sticker hon på sin jordenruntresa.
Malvina ska sova här.
Mamma ska bowla imorgon.
Jag är lite festsugen.
Men vad gör man när man är en snäll släkting?

Det här flöt inte på så bra som jag hade hoppats, men vafan, kik er.

Och förresten, jag skymtade min första-kyssen-kille på stan också.
Nu ska jag gå och göra något, inte något roligare, för vad går upp mot en bloggstund? men kanske nyttigare.


pussisnuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är absolut din största Fan :D

Anonym sa...

Du nämnde inte att du mötte mig där på Simonsgränd i sittkoffs fy bubblan!