02 november 2010

Heart beating fast.

Hej alla trevliga bloggläsare,
klockan är inte ens tio ännu och jag sitter och funderar på vad det är för idé med att sitta uppe, känns inte som det kommer något vettigt på tv och det händer inget vettigt här på internätet, nog kan livet vara jobbigt ibland :)
Idag har det varit skola hela dagen, eller hela kan jag ju inte säga eftersom jag hade två håltimmar mitt i dagen :)
Idag har jag varit och skrivit arbetsavtal till fredsinstitutet så nu är det bara att sätta igång med tjejgrupperna, det har varit lite komplikationer, men nu är vi på rätt köl igen, startar upp med världens bästa yngsta storasyster Tilla, hoppeligen kommer vi igång så snart som möjligt, ska bli jätteroligt!
På fredag ska det festas igen när det är Haunted Halloween pågång här på kobben, jag hoppas vi ses i dimman :)
Eftersom jag har några som inte bor här på ön som läser min blogg (om ni fortfarande gör det??) så kan jag ju säga att det är en halloweenfest som ordnas varje år, populär grej :) Sen så är det även festande på de flesta andra krogar här i stan, om man är utklädd kommer man in gratis på vissa ställen :) Och mig veteligen brukar det vara en stor procent som klär ut sig dessa kvällar :) Kul!
Men nu ska jag återgå till att virka lite blommor till helgens utstyrsel för både mig och en vän som jag lovat att jag ska virka åt, kommer å bli toppenbra dehära!
Ha det bra tills nästa gång vi hörs!


Pussisnuss!!

Inga kommentarer: