16 november 2010

En stund på jorden.

Hej,
i brist på annat att blogga om tänkte jag lägga in en sån däran populär lista som finns i alla möjligha former och längder (tack för att jag fick sno den utan lov Felicia!)

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, absolut inte! :)
02. Vem såg du senast naken?
Jag minns inte, hade gymnastik idag så det var väldigt naket.
03. Hur såg du ut i högstadiet?
På många olika sätt :)
04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Ingen aning faktiskt, det återstår att se :)
05. Hur var du på dagis?
Jag var nog ganska lugn, tyckte/tycker om att pyssla och sånt :)
06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag brukar få höra att jag är trevlig och uppskattad :)
07. Har du cellulier?
Är himlen blå? Är solen gul? Är vatten vått?
08. Biter du på naglarna?
Nej, eller ja, när en har gått sönder (delat sig eller liknande) så har jag en tvångstanke att jag måste ta bort alla naglar, och till det används oftast tänderna, men nej inte annars :)
09.Har du något handikapp?
Jag borde använda glasögon, räknas det?
10. Är du rädd för att få hängbröst?
Man måste bearbeta sin rädsla, för eller senare kommer man ändå stå där med bröst som släpar i marken.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Man (med långt vitt skägg. Som Gandalf, fast tjock.
12. Svär du?
Ja, ofta ï långa svordomsmeningar, men jag kan behärska mitt språk :)
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag återkommer med min reaktion när jag har träffat på dem :)
14. Hur homo är du på en skala 1-10?
0
15. Tror du på utomjordingar?
Njaä.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
DRAKENS KEBAB MED POMMES!!! (eller lassange, eller makronilåda, men kebab är jag riktigt sugen på just nu..)
17. Vilken mat är största missen att bjuda dig på?
Leverbiff med rotmos.
18. Har du blivit arresterad?
Nej
19. Ljuger du?
Nej, eller jonä, vita lögner när det gör mer nytta än skada.
20. Har du kysst en polis
Hmm, inte mig veteligen.
21. Är du rädd för Securitasvakter?
Ibland
22. Har du någontgin att dölja?
Nejdå, inte vad jag vet iaf :) Borde jag ha?
23. Vad har du på din nyckelknippa?
Oj, massor! En mårran, jesus loves me-nyckelband, nycklar..
24. Är du/har du varit gift
Hmm, räknas tidigare liv? Men inte nu nej :)
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Om han ställer upp på samma sak :) rätt ska va rätt ;)
26. Kan du laga cyklar?
Kan och kan? Vad ska lagas?
27. Kan du fixa med bilar
Om vi säger såhär: försöker jag fixa en bil, behöver den ändå fixas mera efteråt.
28. Brukar du köra om
Jovisst
29. Kan du baka bröd
Oja, om man får använda bakmaskin :)
30. Vet du hur man frostar av en frys?
Eeeeh, äter upp all mat, stänger av den, lämnar dörren öppen med en handduk under frysen på golvet?



Pussisnuss!

Inga kommentarer: