14 mars 2010

Det ska nog bli män av er nu!

Hej,
idag är det söndag och jag känner inte alls för att vara i skolan imorgon, jag har blivit så skoltrött så jag funderar på att fly till saudiarabien och gifta mig med en olje-sheik, vilket kanske inte är så roligt om han kräver att jag ska bära burqa.

Idag tänkte jag berätta om min rädsla för clowner, men jag tror det får bli en annan dag. En dag då jag återhämtat mig från dagens möte.

Nåja, i helgen har jag varit hos min storasyster T och sovit över, vi har scrapbookat och det gick över mina förväntningar (fick ihop ungefär två sidor som ser helt okej ut), jag ska dit i veckan och forstätta med dem om Gud vill :)

Nu tänkte jag gosa ner mig under en filt och kolla på ett avsnitt av ghost whisperer, det var ett tag sen sist.

Pussisnuss!

6 kommentarer:

emilia sa...

har Du en storasyster som heter något som börjar på T också???=) :Pmen kommer gärna med och träffar den systern och pysslar någon dag=)
nämen min rädsla för clowner börjar bli bättre med åren...ujuj. ha en fin kväll!kram

Pöufie sa...

Det beror väl på om man ska vara formell eller inte :P
Jag överväger starkt att flytta till er vecka vecka, känns ändå som jag är hos någon av er hela tiden :) :)
Ha det bra du också! kram!!!

emilia sa...

ja inte behöver du flytta till en egen lägenhet sen,du har jo oss=) kram!

Pöufie sa...

Jaa, vad praktiskt :D

storasyster T sa...

Jo, meddela bara när du tänker bo hos mig så jag vet :) kanske borde du få en extra nyckel :)

Pöufie sa...

Haha, ni är så snälla :D behöver inte oroa mig för att bo på gatan :) :)