24 mars 2010

Den som dansar nykter, han dansar omkull.

Hejhej,
nu sitter jag här och väntar på att storasyter E ska komma hit, vi ska gå på en promenad i det fina vår/vinter väder, dock börjar det bli lite mörkt nu, men dem som skyr mörkret ska tända ett ljus sa någon filosof en gång i tiden.
Nåå uppdateringen av livet är väl inte så hävt, har gjort en omstart på det nyttiga livet, har som bekant för många varit i en svacka nu ett tag, men nu är det nya tag (vill ju trots allt och shoppa i augusti :) :) )
Jag försöker ju följa LCHF-metoden så gott det går med skollunch och liknande, men ibland får även den bästa synda (eller inte, det är bara en undanflykt). Det går bra överlag och jag känner mig mycket piggare än när jag började lite smått i början av januari :) Känner även att jag fått bukt med psoriasisen (eller hur det nu stavas) på mina knän och knogar och så har jag väl förlorat några kilo från min runda härliga form :)
Rekomenderar den starkt för de som vill leva ett hälsosammare liv, den är inte menad som ett bantingsalternativ, utan helt enkelt en hälsosamare väg i livet.

Nu ska jag som jag sa tidigare börja förbereda mig för kvällspromenaden :)


pussisnuss!

Inga kommentarer: