02 juni 2009

ja hon har lämnat mig i ensamhet för en man med egen lägenhet, han har hus och han har mat och det är mer än vad jag har

Hej mina vänner.
Idag var sista riktiga dagen före sommarlovet, imorgon klockan nio står vi i sos08/07/06 och svettas i våra handflator, vem ska ta hem segern i år? Det jag talar om är soskampen, den svettigaste dagen på åland (vad jag har hört). Jag återkommer med mera information imorgon. Om jag har överlevt den hårda kampen.

Jag skulle kunna dansa naken framför Hu Jintao, så glad är jag att staters styrelse är över. Och jag har överlevt idag också (än så länge). Efter dagen så gick C, C, E, E och I (ojdå, är det någon som har en udda bokstav?) ner på stan och åt (i alla fulla fall min) årets första mjukglass med fruktströssel, mumma vad gott det var!

Just nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck och njuter av livet.
Min mor och far har övergivit sig för sina kvällsaktiviteter och jag vet inte riktgit vad jag ska göra. Kanske bänkar mig framför tvn med en film och lite bebistomater (Ja, det är en miljöskada, har man en hel bunt med syskonbarn så säger man bebis åt allt som är mindre än det ska vara).

För övrigt har jag väl inget viktigt att berätta, vad jag vet. Funderar på att ändra min blogg lite, men jag vet inte vad jag vill ha, men den som lever får se antagligen.
Nu ska jag göra något annat som dödar tiden.


Pussisnuss

Inga kommentarer: