18 juni 2009

The dreams in wichin I´m dying are the best I've ever had.

Hej.
Igår var jag och spenderade pengar (chockerande va?) till Sthlm, jag följde syster M + dotter M dit, de ska tillbringa midsommar hos våran moster.
Jag köpte väl en hel del faktikst, linnen, klänningar, cd-skivor, en väska, födelsedagspresant. Borde åka över och bara köpa en massa ondöigt innan sommaren är slut.

Idag har jag varit på "inskolning" till jobbet eftersom jag börjar där på måndag. Men det var bara fram och tillbaka, det mesta visste jag om redan (jobbade på samma plats under våren).

Nu ska jag väl röjja upp lite i rummet, ser ut som ett bombnedslag här. Jag förstår inte vem som hela tiden kommer hit och stökar ner när jag är bortrest.
Såå, vi hörs väl senare.


Pussisnuss.

1 kommentar:

matilda sa...

Lycka till på jobbet idag!!