15 juni 2009

Den förlorade sonen.

Regnet bara öser ner.
Okej okej det öser inte, men det är sånadär små vattendroppar som blöter ner hela mig och de kommer från alla håll. Jag smälter nog snart.
Idag har jag spenderat dagen med storasyster M + dotter, som vanligt tog vi en sväng via stan och var en aning onyttiga, men det får man vara när det regnar.
Jaa nå inte har jag väl sådär jättemycket att berätta (som vanligt). Jag börjar jobba på måndag och midsommar firas i Sund hos Elin och hennes familj. Snart kan jag nog börja kalla mig själv Elsa-Maria Mattsson. Skämt åt sidor alltså. Det är inget att skratta åt.

Min bror är på en blixtvisit till Åland och jag ska väl bege mig till stugan för att träffa han och hans familj imorgon på morgonen.

Jaa, hmm jag återkommer när jag har något viktigt att berätta.

Jag lägger till en bild så att ni hålls glada och nöjda ett tag. (tagen på lemböte när vi hade stafettlekar, mmmjöl).



Pussisnuss <3

Inga kommentarer: