06 juni 2009

Följer dig, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt.

Visst är livet härligt?
Idag är första dagen på mitt ungefär 10 veckor långa sommarlov (jobbar fem av dem).
Igår var jag och firade Nayab som fyllde år för ett tag sen, det serverades god mat och väldigt trevligt sällskap. Och jag ska ha en stor guldstjärna eftersom jag överlevde ungefär 7 timmar med bara lussefolk :) Men det är lättare än vad det låter, jag hade en väldigt trevlig tid både hos Nayab och hos Filip, och jag är villig att göra det igen (pik pik pik).
Och idag har jag tillbringat i stan med min kära syster M + syskonbarnet M.
Ikväll kommer väl Marlene över hit och fördriver kvällen.
Inte vet jag väl sådär jättemycket som jag vill dela med mig av just nu, så vi får vänta och se vad sommaren för med sig.
Ring mig gärna (förutom när jag sover eller är trött) och kom med något roligt förslag.



Pussisnuss

2 kommentarer:

Matilda sa...

Hejsan! ska du göra något imorgon? Malvina är ledig från dagis, om du vill hitta på något med oss?!Kramar

emilia sa...

hejsan,jag och corinne kommer kanske till stan imorgon,hojta om du vill träffas efter 14 typ=) kram!