14 maj 2009

Sluta vara lyckliga och börja räkna matte.

Så löd de hårda orden i klassrummet som sos08 håller till i. Okej inte riktigt sådär hårda, det var Julia som gjorde det aningen hårdare och tuffare.
Det var ett tag sen jag skrev sist, och det har väl inte hänt något världsomskakande vad jag vet. (förutom att svininfluensan har dödat några personer).
Det är ungefär 14 skoldagar kvar nu, inte långt alls faktiskt, grymt skönt!
Det här året har gått väldigt väldigt för att inte säga väldigt fort, och för mig som knappt har gått ut årskurs tre i lågstadiet är det märkligt. Hur kan tiden gå så snabbt när man gör så mycket?
Men jaa, snart går det utav bara farten och man har just lämnat in sitt slutarbete.
Nu ska jag röja upp lite här i rummet, det känns som det behövs.
(Min mamma tycker att jag ska tatuera in Mårran när jag fyller 18, varför inte?)
Justja i helgen sover jag inte hemma en enda natt är det tänkt (: Så om du/ni vill något så nås jag högst troligen bara på juppinallen (var i hela friden kom det ifrån) MOBILEN så svarar jag troligen.



Pussisnuss

Inga kommentarer: