02 maj 2009

Never Think.

Ni vet när det är såhär sent på natten (halv två) så brukar man, i alla fall jag, börja tänka på en massa saker.
Borde jag har gjort såhär istället? Varför gjorde jag det här just då?
Och det är en sån kväll/natt just nu.
Jag vet inte riktigt hur jag ska få ut allt jag tänker på, skriver jag det blir det bara otydligt.
Jag vet inte var jag står riktigt, jag vet bara att jag är förvirrad och skrattar mig lycklig för att det bara är 23 skoldagar kvar, det är inte det att jag är trött på sos, inte trött på mina vänner i klassen, jag är bara trött på allting och skulle inte orka göra någonting på flera dagar känns det som.
Men en bra sak är att jag snart köper min bärbara dator (om allt går som det ska).
Jeeej.


Rather a girl with a flower than a silly boy with a horse and a stick

Inga kommentarer: