03 maj 2009

Håll dig borta från elden.

Hej.
Klockan är kvart i nio och jag har inte gjort ett skit på hela dagen, efter min sena läggningstid igår kväll sov jag oroväckande länge för att vara en Elsa, jag vaknade fem i tolv (Jag tror det var ett rekord). Eller jaa, jag har ju gjort något, jag har tittat klart på tredje säsongen av dhw. Bra där.
Och så har jag lite skolarbete men jag lever i godantro att det ska fixa sig själv.
Just nu sitter jag och funderar starkt på att göra ett halsband eller något, var ett tag sen nu.
Mamma och pappa har levt stugliv den här helgen och jag tror jag far ut med dom nästa helg om det inte kommer upp något erbjudande eller regnar.
Okej, nu kom jag på en väldigt tjohejsanbra sak. Jag ska googla runt lite och se vad jag behöver från Sverige när jag sticker dit med Cilla, jag har inte råd med att köpa en massa saker som jag ändå inte har någon nytta av, som alltid annars.
Men på tal om pengar och shopping har jag fått arbete hos polisen en vecka till, dock fick jag inte sommarjobbet. Men som min syster sa: Dom kommer troligen fråga dig om du kan arbeta någon dag i allafall, för en sommarjobbare kan inte städa ensam i flera veckor.
Nåja, blir en laptop i slutet av månaden, tittar runt lite på det också. Känner att jag kan köpa något jag verkligen behöver, istället för att kasta ut min lön på en massa småsaker som ändå slängs om några år.

Men i sommar har jag då inget att göra, eller jaa har blivit bjuden till både Stockholm och Ekenäs så nån vecka går ju dit, men annars är det bara att ringa och så.

23 skoldagar kvar! JAHU.



pussisnuss

Inga kommentarer: