25 april 2011

Du är nästan perfekt

Hej hallå i lingonskogen (ursäkta att va?)
Även idag är det en strålande fin dag, inte ett moln såvitt jag kan se och det ser väldigt varmt ut (har dock inte varit ut ännu idag, bara stått på balkongen).

Kom hem igår kväll efter tre fina dygn på stugan, har ätit gott varje dag, solat och vaknat till fågelkvitter utan dess like (lite annat jämfört med att bo på andra våningen i stan). Har haft fullt upp med att vara social med nära och kära och har inte gett en endaste liten tanke åt skolarbeten, och det har känts otroligt skönt att man har kommit så långt med allting att man kan ta några dagars paus :)

Idag har jag inte hunnit med så mycket ännu, klockan är ju bara halv tolv (så lite?!) men har fått bort det stora diskberget, dammsugit, dammat mattor och nu håller den andra maskinen med byk på att bykas nere i tvättrummet. Efter det har jag planer på att gå ut på en härlig promenad och sedan skriva det sista på slutarebetet.

I helgen som kommer ska jag åka till Sverige och hälsa på min moster och stanna där i några dagar och bara njuta, har inte varit där på år och dar känns det som :) Så det ska bli riktigt roligt att komma ut i världen lite ;)

Men nu ska jag hoppa i duschen och hoppeligen bli lite renare än jag är just nu :)
Ni får ha det så bra i detta underbara väder, så hörs vi när vi råkas.


Pussisnuss

1 kommentar:

Anonym sa...

har du helt glömt bort bloggen din?