02 juni 2011

För vi har tagit examen (nej jag kom inte på någon bättre rubrik)

Godmorgon på er!
He va he,
tre års studier tog slut igår, känns väldigt underligt att man inte ska tillbaka till skolan i augusti, utan nu är man tydligen vuxen och ska ut i arbetslivet/vidare studier. Själv har jag inte sökt vidare, utan tänkte jobba ett tag - eftersom jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor.

En kompis och jag diskuterade bloggar häromdagen, om att hon hade haft en i högstadiet, när hon började sos skaffade hon även en ny blogg, och hon planerar att skaffa en ny även för livet efter sos. Jag funderar på att göra det samma, som en ny start liksom.

Men det gör jag väl senare idag/imorgon när jag inte känner av gårdagens festligheter längre.
Men håll ut, nu har jag inget att göra på dagarna, så jag får väl skriva här hela tiden :) eller ja, på den nya bloggen. Har någon btw någon bloggsida att rekommendera?

Nu ska jag röja upp här hemma, ser ut som att det har utkämpats ett tredje världskrig här.


Pussisnuss!

1 kommentar:

matilda sa...

jag gillar den jag har nu, då man kan lösenordsskydda vissa mera privata blogginlägg som man inte vill att hela världen ska läsa :) kram