21 april 2011

Radion spelar vår sång

Hej,
då är påsken inledd med första dagen påsklov, oerhört skönt!
Igår var det även första inlämning till slutarbetet, känns skönt men även lite nervöst samtidigt. Får hoppas på att lärarna tycker att jag varit duktig och inte sågar alltför mycket av uppsatsen, så att jag inte behöver isolera mig i två veckor och skriva om allting ;)

Även det nyttiga livet rullar på, brukar dock misslyckas på onsdagar då vi har tjejgrupp och mumsar i oss kakor, men alla andra går bra, så ska inte klaga :)
och även den fysiska delen går bra, har varit ut på löparrundor/powerwalks flera dagar i rad nu, dock hade jag en vilodag igår eftersom jag hade något vettlöst ont i fötterna efter allt motionerande :) (2 timmar i söndags, 40 minuter i måndags och 40 i tisdags). Men idag ska jag ut och gå med min syster medan några av alla syskonbarn är på sagobalett :)

Nu ska det vårstädas lite och sen ska jag åka iväg till fredsinstitutet med lite papper.

Ha en bra dag (hoppas att solen börjar lysa snart), så hörs vi snart igen


Pussisnuss

Inga kommentarer: