15 november 2009

RÖD

Godkväll,
nu är jag trött och ser fram emot träffen med sängen <3 Ska bli otroligt skönt att sova, inte för att jag inte har gjort det i helgen, men jag har en liten huvudvärk (regn) och vill gärna bli av med den som man orkar med åtta lektioner imorgon.

Ikväll har jag varit på kalas till Adrian och Matilda och ätit tårta och haft det bra och samtidigt fått en ny busskompis, välkomen till min busskrets Ida! (inte för att jag tror att hon läser min blogg, men det är bara en tidsfråga).

Och så har det ju varit scouter nästan hela helgen också, kulkul.

Och bäst av allt: jag har RÖD-deluxe boxen här hemma i min bokhylla och njuter av Kents nya skiva (som heter Röd om någon missat det)

Men nu är det sängen, den börjar se lite otålig ut.


Pussisnuss

Inga kommentarer: