19 november 2009

För jag vill veta om kärlek finns.

Hej,
Jag vet inte hur jag ska börja inlägget, så det lät väldigt bra att skriva det till först.
Idag har det väl inte hänt sådär väldigt mycket, har haft tre lektioner idag. Någon som irriterar mig fruktansvärt mycket är att jag har sovit dåligt sen i måndags, jag verkligen hatar att sova dåligt, och sover jag dåligt blir oftast dage efter väldigt dålig. Idag vaknade jag med en grym huvudvärk (jag burkar i stort sätt aldrig vakna med huvudvärk) och när jag klev av bussen så vad händer inte då utom att jag ramlar omkull, ska sätta spikar på er mina äckel-uggs, jag hatar er och jag menar det!!
Nåväl, jag har börjat med köparjulklapparna (de jag gjort är nästan klara) och så ska jag väl pyssla lite till innan helgen tar slut :) Men jag hoppas man får kyrkans barn-pengarna sådär tre veckor före jul så man hinner shoppa upp dem också.
Nu ska jag städa lite så skapandet kan börja, man kan aldrig pyssla för lite!

Vad önskar ni er i julklapp?


Pussisnuss.

Inga kommentarer: