08 februari 2009

Livrädd med stil.

Hej.
Äckligt ruskigt idag, men det finns i alla fall inte något slask mera.
Hör och häpna, jag vaknade elva idag, elva?! Då har man gått miste om hela dagen redan. Det är sjukt, kanske jag håller på att bli en ungdom?
Idag så har det väl inte hänt sådär jättemycket, M och T är här och hälsar på, men dom kidnappade med mamma och är och simmar.
Klockan sex ska jag på bio med M och den lär vara bra, något om andra världskriget tjosan (det bästa kriget genom tiderna, okej bästa lät ganska fel, men mest intressanta)
Imorgon börjar jag klockan åtta, det gråter jag lite för, med finskaprov. Jag känner på mig i blindtarmsbihanget att det kommer gå bra, håller mig väl till en trea igen, ska öva lite på djuren när jag skrivit klart det här.
Och så måste jag meddela att jag tyvärr reser bort på lördag när jag fyller år, så alla som förväntade sig tårta och saft och grejer får vänta med det tills efter sportlovet. Men det ska väl bli av då med.
Det är inte direkt långt kvar, om en vecka är jag i Schweiz, har packat lite idag, men blir väl att ta bort hälften.
Nu ska jag gå och kasta i mig lite korvsoppa.


Pussisnuss.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag och Tuwa har samma första bokstäver som tilla och lillaM om man kallar mej mia:P kram!!!