11 februari 2009

Blanche, do not panic!

Hej,
Jag, Elsa-Maria, är grymt stressad. Okej tänker ni, det brukar du vara. Men idag mina vänner är det över ett prov, ett psykologiprov (troligen från helvetet). Jag övar som jag vet inte vad, men det är inte lätt eftersom jag inte fattar ens hälften av alla ord vi borde kunna. Varför, i hela friden, kan de inte använda vanliga ord som man förstår?
Jag avskyr det här för tillfället.
Jag kan gå och lägga mig under täcket och hoppas jag kommer direkt till fredagen.

I slutet av dagen kände jag väldigt poetisk och skulle skriva lite som på romantiken, men det sket sig med det här helvetiska provpluggandet.
Jag hör av mig när jag är lite lugnare (apatisk efter all stress kanske).
Ni kan ju försöka gissa var min rubrik kommer ifrån. En ledtråd: Film.



Pussisnuss

Inga kommentarer: