16 april 2010

Åh vad jag är lycklig inatt!

Hej,
det var ett tag sen, har inte haft varken tid eller ork att uppdatera när det inte händer så spännande i mitt liv just nu :)
Det känns skönt att våren kommit på riktigt nu, att man äntligen kan skrota vinterjackan och uggsen, som förövrigt har luftkonditionering och stenintag (när behöver man inte lite extra smågrus??).
Som de flesta är medvetna om är det fredag igen, skönt skönt. Det har varit en tung och oändligt lång vecka, men som alla andra veckor hittills har även den här gått fort när man tänker tillbaka på den.
Imorgon sticker jag iväg med scouterna till naturhistoriska museét och ska tillbringa hela dagen i Sverige, trevligt med lite miljöbyte ibland :)
Nu håller jag på att lyssnar på Cornelis Vreeswijk och har lite sommarkänsla (som vanligt) och så kom jag att tänka på att det ska komma ut en film om honom, mysigt :D Kanske någon som vill ha filmkväll med mig och titta på den? ;);)
Men nu ska jag städa upp bland mitt pyssel, känns som det var år och dar sedan det fanns något spår av organisation i mina lådor.


Ha det bra i det vackra vårvädret!

Pussisnuss!!

Inga kommentarer: