01 januari 2010

Jag vet inte vem jag var, jag vet inte vem jag är.

Hej.
Då kom vi in i ett nytt årtionde då, det blir bara längre och längre från 1900-talet alla kommer man är gammal som dinosaurierna om 50 år när de frågar när man är född.

Nåväl, mitt största störelsemoment idag är vista, jag HATAR vista, det ska bara bråka och volymkontrollen vill inte komma upp och skrivbordsikonerna vägrar att synas och min sidpanel försvinner var och varannan gång jag startar datan. Någon som har windows 7 att låna ut så man kan få det instalerat?!

Nåväl, jag ska inte klaga på så mycke annat i mitt liv, hade en trevlig, men kall, nyårskväll där monopol och hetsätning ingick :) Vi (läs: de andra) sköt raketer (medans jag sprang och gömde mig så långt bort som möjligt). Det var svinkallt på kvällen och jag trodde jag skulle frysa ihjäl och dö. Eller.. fryser man ihjäl så dör man ju, men det är petitesser!

Eftersom det är ett nytt år har jag och min bästa yngsta storasyster planera att starta vårt nyttiga liv, klarar vi det till augusti far vi på en weekendresa till sthlm tillsammans då, så jag hoppas vi klarar det båda två! (jag planerade btw att gå ut och gå idag, men mitt i allt så blev det kväll)

Nu är Tuwa här och ska sova hos oss i helgen, vi ska göra en massa hemlisar har hon planerat (vara uppe JÄTTE LÄNGE (som väl blir till ungefär klockan åtta för då brukar hon säga: kan jag få gå och lägga mig nu?)). Men om typ två timmar ska jag gå till Marlene och fördriva kvällen med en film eller hundra. Jag borde även duscha, men jag vet inte om jag riktigt orkar just nu.

Ha en bra fortsättning på det nya året, och håll era nyårslöften om ni har avgett några!



Pussisnuss

3 kommentarer:

Jash sa...

Hoh, övat på munspelet än?!

Pöufie sa...

Eeeh, nej?
xD

Tilla sa...

hm.. jag ska börja va nyttig, imorgon och fram till augusti! Ska klara det, ska klara det, ska klara det.....