16 januari 2010

Behöver nån som behöver mig.

Hej,
Idag är det lördag och det känns riktigt bra.
Kvällens planer är väl att jag ska till min storasyter Emilia + familj och sova över.

Igår kväll, efter att jag varit hos marlene och tittat på film, när jag koälm hem hade min mamma gjort klart mina nyckelpigevantar och lagt dem på mitt skrivbord, om jag inte uppfattats lite enkel från förut är det väl dags för det nu, för pricken över i:et är väl att de har ögon som rör sig också. Hur fina som helst, så jag får väl ta smällen av att verka lite enkel och så får jag ta att folk säger "Jag har alltid vetat att den där Nymans flickan inte har alla hemma", men det är helt okej, för jag har ju trots allt nyckelpigevantar. Med mina nyckelpigor klarar jag nog vad som helst.

Men nu ska jag göra något vettigt av dagen, vi hörs!


Pussisnuss

Inga kommentarer: