12 december 2009

Men du söker något annat, idiot!

Hej,

om en stund bär det iväg på pjamasparty, men först ett smakprov på någon som jag skrattar hejdlöst åt varje gång jag ser dom.

(Vadå ärrad för livet? Tack till W och H som har lett mig in på den här sjuka humorn, som jag aldrig i min livligaste fantasi skulle kunna tänka mig att skratta åt för två år sedan, jag vill inte veta vad jag skrattar åt om ett och ett halvt år..)
Den jag hittade idag:















Och den bästa:
Hörrni, ha en god kväll!
Pussisnuss

3 kommentarer:

cedrika sa...

jag kommenterar enbart för att du sa att jag skulle, och cecilia håller med om att vår bil ser ut som en zup. hejdå morfar.

emilia sa...

är det bara jag som ej fattar :till mamma från:syrran???

Jash sa...

Hahah, dom gav mig ett nattskratt! :D xD