27 oktober 2009

Jag har ledsnat på att vänta på de ständiga problemen med sömn. Behöver någon som behöver mig.

Hej.
Jag är sjuk och jag är sjukligt trött på att vara sjuk. Jag får liggsår och jag har gått runt i pjamas hela dagen och luktar oduschad. Jag har inte kunnat läsa för att jag varit för trött och det har endast visats tv-shop på tvn. Helt värdelös sjuk-dag.
Jag är bitter och trött på livet dels för att jag är sjuk och dels för att det är så mycket pågång i skolan just nu, någonstans måste ju energin ta slut.

Jag är för trött och äcklig för att skriva något mera idag, ni kan ju säga om ni vill veta något om mig som ni inte vet, jag har slut på ideér för bloggen och jag tvivlar på att den är någon som kommer leva kvar i minnet hos folk när jag slutat skriva.


Ingen pussisnuss idag, det är en äckeldag.

1 kommentar:

alice sa...

Men lilla gumman då ska jag komma och krama dig och duscha dig när jag är klar i skolan? :P haha sitter och skrivettråk innehållsförtekning ><

Puss på att du ska bli frisk :*

// Alishia